Zwroty

Klient ma prawo do zwrotu Towaru (prawo do Odstąpienia od Umowy ) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (decyduje data odbioru na dowodzie dostawy).

Klient może zwrócić towar tylko wtedy, gdy jest on nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty, z metkami i kompletny w oryginalnym opakowaniu. Do każdego zwrotu prosimy o załączenie Formularza Zwrotu.

W przypadkach kiedy przesyłka jest nieodebrana z paczkomatu lub od kuriera i wraca do sprzedawcy koszt zwrotnej wysyłki ponosi Kupujący. Inpost Paczkomat – 12zł.

Ponieważ nasz asortyment to bielizna, w niektórych przypadkach produkty nie będą kwalifikowały się do zwrotu ze względów higienicznych. Takimi produktami mogą być figi, body, bielizna erotyczna i inne, gdzie figi stanowią integralną część bielizny intymnej, a produkt sprzedany był w zabezpieczonym opakowaniu.

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

pkt 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Więcej informacji o prawach konsumenta TUTAJ

Jeśli masz pytania, lub potrzebujesz pomocy w ramach zwrotu lub wymiany asortymentu, skontaktuj się z nami. Jako eksperci w brafittingu i specjaliści w bieliźnie do zadań specjalnych, pomożemy w doborze alternatywnych rozwiązań!

Jak zwracać towar?

  • Najszybsza i najtańsza forma wykonania zwrotu to zwrot do Paczkomatu Inpost.
  • Usługa Szybkie Zwroty jest dostępna dla Klientów Bilbette.
  • Koszt usługi 12zł ponosi Kupujący.
  • Wpłatę należy wykonać na konto bankowe Bilbette przed skorzystaniem z serwisu.
  • Nr konta: 28 1750 0012 0000 0000 3895 5478
  • Po dokonaniu wpłaty, przejdź do serwisu “Zwracam”, tam wybierz sklep “Bilbette”, a następnie wypełnij formularz zwrotu.
  • Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy autoryzację zwrotu SMS’em na Twój numer komórki.
  • Jak tylko otrzymasz potwierdzenie, nadaj zwrot z jakiegokolwiek paczkomatu zaoszczędzajac swój cenny czas.

Jak dokonujemy zwrotu w systemie Szybkie Zwroty Inpost:

PROSIMY NIE WYSYŁAĆ ZWROTÓW DO PACZKOMATÓW POZA SERWISEM SZYBKIE ZWROTY INPOST

JEŚLI PREFERUJESZ DOKONANIE ZWROTU NA WŁASNĄ RĘKĘ, NASZ ADRES: BILBETTE, UL MIŁA 4, 39-300 MIELEC.

PROSIMY NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁEK LISTEM POLECONYM POCZTA POLSKA PONIEWAŻ NASI PRACOWNICY NIE MAJĄ MOŻLIWOŚCI ODBIERANIA FIRMOWYCH AWIZ Z PLACÓWEK POCZTY POLSKIEJ. DZIĘKUJEMY.